Minnosum01 açıkçası özel şey yapmadım. İlk baslarda makine ile sağıyordum o baya artırdı sanırım bir de ben cok fazla sıvı tuketirim. Doğumdan önce de düzenli su içip yürüyüş yapıyordum. Hep sütümün yeteceğini düşündüm ama mamadan da korkmadım olmazsa
sütüm yetmezse canımız sağolsun dedim. Yani kendime baskı yapmadım en önemlisi bu sanırım. Rahat olun, bol sıvı tüketin, bulgur, kuruyemiş vs. Tüketin, her emzirme sonrası süt gelmese de sağım yapın.Allah yardımcınız olsun 🙂