Mrymfhmi Aynen haklısınız, sizi çok iyi anlıyorum. Beni de en yakınımızdan bakkalına komşu teyzesine kadar herkesin emekliyor mu diye sorması geriyor. Ama onlara hayır büyük ihtimal emeklemeden yürüyecek diyorum. Unutmayın bebişlerin en büyük destekçisi ve savunucusu biziz :)) her çocuk farklıdır benim çocuğum ne zaman isterse o zaman yürür diyin, 15 ay ortalamasını doktorunuz demiş gibi anlatın :)) çünkü bence bebeklerimizin bir şeyi yapamıyor oluşuna bizim üzülmemizi bebeklerimiz de anlıyor. Ve bu kıyas ömür boyu sürebilir. "Eee Ayşenin oğlu 95 almış, seninki niye 80″e ve sonrasına kadar yolu var bu muhabbetin :) Bebeklerimiz sağlıklıysa, yapabildikleriyle mutlu olalım, diğerlerini er geç yapacaklar. Aslında bunları sizden çok kendime yazdım. :/ Benimki arada sırada canı isterse baş baş, gel gel falan yapıyor ama çok nadir, bye bye, alkış falan yapmıyor, bunlar bile içten içe üzüyor çünkü annelik… Ama biz de onlara saygı duymayı öğreniyoruz, her koşulda destek olmayı, onları kıyaslamamayı… Annelik psikolojik olarak da çok zor bir süreç, biz de bebeklerimizle büyüyoruz işte her anlamda :)