Esravza Çok az su ekleyip kaynatın iyice pişince blender kullanmak isterseniz blender yapıp sıcak sıcak kavanozlara koyun ters çevirim (kavanoz kapakları yeni olmalı ki vakum yapabilsin ortası içine çökünce tamamdır.) Akıtma vs varmı diye arada kontrol edersiniz yada kapağın ortasına bastırdığınızda tık tık diye ses geliyormu bakarsınız eğer öyleyse hava aldığı için bozulur.
Blender kullanmak istemiyorsanızda ufak ufak doğrayın öyle pişirin direk koyun.
Aklıma gelenleri yazayım koyduklarımdan, yeşil fasulye (çekirdeksiz baya küçük ve ince olanları doğrayıp koymuştum), yeşil kabak, semiz otu, yeşil biber(kışında bulunuyor hepsi ama yaz sebzesinin yeri ayrı diye düşünüyorum), sonbahara doğruda brokoli vs koymuştum. Açıkcası yazdan ziyade her mevsim ben o mevsimin meyve sebzesinde atabildiğimi buzluğa attım. 1 yaşına kadar gayet idare etti o stoklarım.