Ebrareylulll Kızlar sorum yukarıda canım çekti ama kayınvalidem sütüne soğuk geçer midesini üşütür diyo öylemi
Esilanur Ebrareylulll yeme canım haklı kayınvaliden bebek gazlanır bizzat yaşadım çığlık çığlıga kaldık
Pamuk_seker Ebrareylulll ye birsey olmaz kaynanan sacmalamis sut soğuma diye birsey yok cayda icincede ısınıyor o zaman sut bebegin agzi yanar 😀
aysenurkerem Ebrareylulll soğuk seyler maalesef gaz yapabiliyor. Sütünüz çekmesin diye azıcık tadına bakın
AslhanDivarc Pamuk_seker burda okumuştum. Birisi de şey diyormuş duş aldıktan sonra yarim saat emzirme sütün soğusun😁
Pamuk_seker AslhanDivarc neler var ya bebek gazliysa ne yersen ye gaz oluyor gaz sorunumuz olmadi hic kola da ictim buzlu suda dondurmada 😀
Seutfu AslhanDivarc bana da şey diyorlardı dışardan gelince hemen emzirme soluklan öyle emzir çok sıcak olurmuş 😆😆
Kbrbydk Gaz sorunu olur diye demiştir ben bir kere yedim kizim mahvoldu. 4 aylık olduk hala cesaret edemiyorum
Sessizlik20 Pamuk_seker bebegınız o zaman aglıyor mu peki ??Benımki de gazlı bı bebek degıldı.Aglama huyu cok yok. Aglamaması ondan mı kaynaklanıyon merak ettim
Cancansmom Ebrareylulll midesini üşütmez de:) inek sütü 6 aydan önce bebeklerde gaz yaptığı için sütün gazlı oluyor.
1Mother1Boy Ebrareylulll Yiyebilirsin cnm böyle saçmalıklara inanma. Biraz eridikten sonra ye sen de kayinvalidenin içi rahat etsin😊
Ikrazumra19 Ebrareylulll dogum yaptigim gece hastanede yedim valla😁 2.5 aylik hergun yiyprum hicte birsry olmuyor
Esmataha Ebrareylulll inanmayın böyle şeylere canınız neyi isterse onu yemelisiniz. ben her gün nerdeyse yarım kilo yiyorum iki aylık olduk hiç de bi şey olmadı.
Avsininannesi15 Ebrareylulll hersey yedim icdim yiyorumda qazli iciceklerde iciyorum hic qaz sorunumuz olmadi qaz danlasida kullanmadik 3 ay 3 gunluyuz