Anneler yardım 2 ay 20 günlük bebeğim bugündür çok mızmız şimdi emzirmeye çalışıyorum kıyameti koparıyor. Çatlayacakmis gibi ağlıyor emmek istiyor ama ememiyor. Gazı mı var acaba diye gazını çıkartmaya çalıştığımda kusuyor. Bütün emdiği sütü çıkarttı. Cokta uykusu var uyumadı nerdeyse bugün nedendir acaba atak mı diycem ama atağına var hesaplamama göre.