Merhabalar 2 sene önce kuru iğne tedavisi,botoks ve blokaj olarak tedavi olmuştum ancak ataklarım yine şiddetlenmeye başladı. Bugün görüştüğüm doktor akupunktur önerdi.
izmir de Gökhan Gürel tedavi etmişti.
aranızda yaptıran memnun kalan var mı ?
Şimdi ki doktor
Ahmet TEPE.