Zehranisa Kizlar sadece sab kullaniyordum simdiyr kadar ama bi etkisi olmadi zinco da aldirdim bugun ikisini nasil kullanirsam en etkili sonucu verit kac damla gunde kac kere vs bilgisi olan varmi
Aselask Zehranisa ben tek zinco ama az veriyodum etki etmedi doktora götürdüm sab verdi zincoyu 4 kere 5 damla ver dedi fayda etmezse sabla beraber ver dedi ona da 8 damla demişti ama zincoyu arttırınca tek başına etkili oldu sab kullanmadm hiç
Bilgiliannem Zehranisa zinco 12saatte bir ayarlarsan daha iyi.mesela ben sabah saat sekizde akşam da saat sekizde veriyordum.uyku saatine göre ayarliyodum.kimyon çayı anne içerse bebeğe faydası var sütten geçer.
Nltka Ben SAb I biogai ile kullandım çok faydasını gördüm hatta 40 ından sonra bıraktık kendi kendine çıkartıyor
Bilgiliannem Bilgiliannem bir de hatırladım çay kaşigina sütünüzü biraz sağın üstüne zinco damlatın öyle verin daha etkili demişlerdi.5damla sanırım
Zehranisa Bilgiliannem kac damla ve neden daha iyi acaba yukarida arkadas 4 defa vermis etki etmis. Ay hic oyle fuzrnli vaylar felan icemiyorum of aliskanlik yapamiyorum gaz damlalarini bile duzenli saatinde veremiyorm
Bilgiliannem Zehranisa sen kendine bakacaksın ki bebeğine bakarken enerjin olsun.sütünden her şey ona gecer.sadece yemek olarak düşünme.senin üzüntün sevincin bile etkiler emerken.damlalari düzenli vermek iyidir.yoksa işe yaramayabilir