Mslll Merhaba . Yaklaşık 10 gündür kızımın idrarında azalma vardı bugün 12 saat oldu hâlâ yapmadı . Sıcak suda beklettim kendim tuvalete tuttum yok 😔 Çok korkuyorum . Pazartesi kontrole götürcem zaten ama acile gitmelimiyim acaba
Drydnz12 Mslll canım çok mu terliyor? İdrarını o şekil mi atıyor acaba? Sen sürekli emzirmeye bak, sıvı kaybı olmasın.
idil1990 Mslll kziim da idrar azalmasi sikayetiyle gittin vajinasinda ic dudaklari yapisik gibi gelmisti bana dogru tahmin etmisim genital bolgesinde ic dudaklari yapismis eger gitmeseydim tamamen kapanip idrar yolu enfeksiyonuyla acillik olacakmisik ve idrar bobreklere gidicekmis allah tarafindan fark ettim lutfen kizinizin ic dudaklarini kontrol edermisiniz acikmi idrar yaptigi yer kizi olan herkeze soyluyorum
Zeynepmesut Mslll daha niye bekliyorsun hastanye götürmemek için geçen oğlum 6 saat yapmadı götürdüm doktor bi ton laf etti nasıl bekletirsin diye böbreklere sızıyo olabilirmiş bekleme bence
Bengisu_dunya Sanki bi doktoruna yazsanız cok iyi olcak gibi. Bobrek sorunu olabilir ve idrar yolu tıkanıklığı olabilir. Bunlarda enfeksiyona sebep olur ki tehlikeli hergeçen dakika alehinize işliyor olabilir
Mslll Bengisu_dunya evhamlı olmaktan nefret ediyorum . Herşeyi zırtpırt doktora soruyorum. Bu sefer sakin olayım düzelecek diye diye artık bugün 12 saati buldu yapmaması. Yazdım bakalım 😔
Mslll Drydnz12 çok terleyen bi bebek evet ama hiç mi yapmaz 12 saat boyunca . Sürekli su veriyorum emziriyorum 😔
Bengisu_dunya Mslll cok iyi yaptınız evham kotü bişi diil bu konuda ilk kez bebek bakıyoruz ve bilmiyoruz sizin onemsemediğiniz sey cok büyük bişi olabilir. Bende oleyim içiniz ferah olsun uöarım ciddi bişi değildir bizide bilgilendirin lütfen cok geçmiş olsun
Mslll 2lokummannesiii idrar tahlili istedi . Yarın vericez inşallah. 12 saatin sonunda yaptı bayağı ama niye bu kadar uzun sürüyo. Son 10 gündür böyle
Mslll Bengisu_dunya memlekete geldim . Aileye sorsan böyle evham yapa yapa bişey getiricen başına diyolar. İnsan çok yoruluyo. Hem kendinle hem çevrenle cebelleşiyosun. İnşallah basit bir idrar yolu enfeksiyonudur. Ama uzun süre idrar yapmama dışında bir belirti de yok . Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın 🙏🏻 Mutlu haberle yazarım buraya inşallah . Çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
Mslll Drydnz12 kısmi vajinal yapışıklık çıktı tahmin ettiğim gibi 😔😔 krem verdi günde iki defa 5 gün sürücez. Sonra kontrole gitcez inşallah cerrahi müdahaleye gerek kalmaz 🙏🏻🙏🏻
Mslll idil1990 ben geçen gün kontrol ettim kapalılık var gibiydi sıcak suda oturttum biraz gözle görülür açıklık oluştu gibi geldi ama doktorumuz alt kısım bayağı kapalı dedi . Sizin düzeldi mi krem kullandınız mı?
Selin5335 Mslll havalardan, bende kızımını yatırıyorum sabaha bezi kuru uyanıyo. Çok terliyo o yüzden az çiş yapıyolar ama takip et gene ateş, huzursuzluk varsa görün ama ne güzeli doktoruna da sor tabi
Mslll Selin5335 masal zaten geceleri idrarını yapmayan bir bebekti hep ama son on gündür bir terslik olduğu belliydi . Dediğim gibi de oldu inşallah düzelir 🙏🏻🙏🏻
Morcivert061 Mslll canım bizimde öyleydi cerrahi işlem gerekli dediler. Korktum doktorum yanına bi gittik 2 dakıkalık bi işlemiş. Kızım hiç ağlamadı bile Ama gidene kadar benimde aklımdan neler geçmişti.