Azragul Canım ılık duş masaj, arabayla gezdirmek rahatlatıyor. Ayrıca gripe water diye bir amerikalıların kolik bebekler için şurup u var. Bitkisel. Doktora danış verebilir miyim bu konuda ver diyemem bilmiyorum kullanımını o ayda! Ben çarşafla salladım birkaç kez çok huzursuzdu. Sonra hamak beşim aldım. Cenin pozisyonunda yattığı için uyudu hemen. Annem sonra bir gün çok kıvranıyor karnına yastık koyup yüz aşağı yatırdı biraz. Ama başından hiç ayrılmadık. Kafasını yan döndürdü uyudu kaldı. Kafasını gömmemesi lazım o pozisyonda dikkatlı olmalısın. Kolikten çok çektim. Hala ara ara oluyor ama bayağı aralaştı diyebilirim. Kucağımda unuttuğum saatlerce günler oldu. Elini yüzüme koyuyordum ağlayınca yanağına sakin sakin bişeyler diyordum o da rahatlatıyor bazen. Ama baktım hiçbişey işe yaramıyor. Eski yöntem çarşafla sallardım veya arabayla gezidirirdim. Bir arkadaşım doğar doğmaz titreşimli otomatik sallanan ana kucağı aldı joıe serina. Onda rahat etti çocuk. Fakat ben 3 aylıkken aldım. Durmadı içinde. O da hayat kurtarıcı olabiliyor. Beyaz gürültü anne karnı sesler eşliğinde sallanıyor veya titreşim açıyorsun.iyi geliyordu onunkine.