TinkyWinky ben de de öyle oldu, canım. Yani çoğu kadında öyle olur. Ben 1 mayıs cuma sezeryan oldum. Pazar gününe kadar inat ettim mama vermedim bebeğe. Sarı sıvı akıyordu ki bu da bebeği tok tutan ve faydalı bir sıvıdır. Hiç korkma. Ver memeni onu emsin. Neyse. Pazar günü akşam göğüslerim öyle bir doldu ki. Sadece sabret ve sürekli emzir. Meme uçlarım yara olmuştu resmen. Ama pes etmedim. Sen de pes etme. Sütün illaki gelecek. Bir az sabırlı ol.