Sevgilimmm İlk başlarda insan ne yapacağını şaşırıyor ama zamanla alışacaksınız.Bazen yiyecek bazen yemeyecek,bazen bir meyveyi bir gün iştahla yerken ertesi gün eliyle itip ağzını açmayacak hatta öğürür gibi yapacak😄Her şeye hazırlıklı olun ama çok eğlenceli bir serüven gerçekten.Sonradan alışıyorsunuz acemiliği üzerinizden atınca merak etmeyin🌸