Ravzam30 Elifhanim ben bi tatlı kaşığı suyu çay bardağına döktum,bi pakettekı tozun yarısını böldüm ve karıştırdım sıvı oldu baya ve ıkı çay kaşığı ile verdım yanlışmı yaptım
Elifhanim Ravzam30 bnm kullandgm direk hazrdi toz seklinde degldi canm ama cok aman aman civik bi kivami yoktu yani