alpin-annesi canım bizim küçük yavrularımızı melekler koruyor o yüzden endişe etme hiç bir şey olmayacak Allah’ın izniyle. Ayrıca bende sürekli hemen doğumdan sonra hava aldırmaya çıkartırdım 40 çıkana kadar beklemeden. Bebek için oldukça önemli. Sen hiç korkma, hastaneden çıkın sonra inşallah tekrar normal yürüyüşlere çıkarsınız biraz daha dikkat ederek 🥰