aysenurkerem Kızlar bebeğimin koltuk altından ateşi 37.2/37.5 en fazla 38 derece oldu. Ama kafası daha sıcak geliyor bana. Buz jeli koydum başına, şuan uyumak üzere ılık duş hariç ne yapabilirim ?
Nursee aysenurkerem kasiklarina ve koltuk altina islak soğuk bezler koyabilirsiniz bezler isindikca tekrar islatip koyun yuzunu falanda su ile silin arada
Ummhnsmt aysenurkerem bizim de öyle kafası yanıyor koltukları en fazla 37.5 çıkyıo bş de burnu tıkanıyo sürekli dün acile götürdüm niye getirdin diye kızdılar hatta virüsten dolayı haklılar ama tedirgin olduk ciğerler Boğaz’ı kulağı temiz çıktı şükür burnunu sık sık temizle dedi yapıyorum ama oğlumun burun delikleri küçük maalesef zor temizleniyor 37.5 u geçerse 6 saat arayla calpol verebilirsin dedi 38 dereceyi geçerse Ateş sayılır dedi
ZyNpYigit aysenurkerem genelde dis çıkarma dönemnde kafa sıcak oluyr diş cikario.olablir mi kac aylik.olsgunu yazmansinz gerci sicaktanda olablr
aysenurkerem Ummhnsmt şuan öksürük,burun akıntısı çok fazla huzursuzluğu yok takip ediyorum. Baş sıcaklığı için ne dediler peki
aysenurkerem ZyNpYigit 16 aylık şuan. Ağzına çok baktırmadı alt azıları yeni çıkardı. Üstlerde ucu dışarı da tamamı daha gelmedi
FrenchPress Geçenlerde YouTube da bir doktordan dinlemiştim dişten dolayı ateş olursa 38 in üstüne çıkmaması gerekiyormuş çıkarsa doktora başvurun diyordu.
aysenurkerem FrenchPress evet farkındayım inşallah çıkmaz. Çıkmadı da şuana kadar ama kafası ve ayakları yanıyor
Keremikonunannesi Eklem yerlerine, başına, kol altlarına ılık suyla ıslatılmış mendilleri koyun. Sık sık değiştirin. Uyumasın bi süre daha. Ayak altına limon sürün ara ara. 38 i geçerse şurup vs ama en etkilisi yapabilirseniz fitil verin. Direkt düşürüyor.
aysenurkerem Keremikonunannesi ateşi yok denecek kadar düşük seyretti hep ama başı ve ayaklarını acaba neden bu kadar yüksek olabilir diye merak ettim 😢