Normaldir. Benim bebeğim 7-8 in altina dusmedi ilk üç ay. Anne sütü aldığı için de hep suluydu. Kötü koku, susuzluk (bingildakta çökme, derisinde esnekliğini kaybetme ) halsizlik vs yoksa sanmıyorum. Bir de ikinci haftadan itibaren bebeklerde gaz sancısı başlar. Mama veriyorsanız kakasını çok sulu olmaması lazım. Anne sütü alan bebeğin kakası suludur.