Durukizim Merhabalar kızım 6.5 aylık. 72 cm boyu, 9 kg ağırlığı var. Sizce kilosu fazla mı, süt+mama beslendi şimdiye kadar. Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
Badevehande Durukizim benim kızım 5 aylıkken 9 kiloydu sadece anne sütü alıyordu zamanla azalıyor şuan 9800 ama 8 aylık düşünün 3 ayda 800 gram almış zamanla normale biniyor diş dönemi özellikle
Annesirintugceuzun Durukizim Benim kızım 6 aylıkken 9 kiloydu. Bence normal. Ben mama kullanmıyordum ama bu nedenle bir doktorunuza danışın. 👌 Umarım yanlış anlaşılmaz yazdıklarım. 😒
Alya_sare Durukizim kızım 2640 dogdu 6 aylıkken 9 kiloydu sadece emiyordu kimse fazla demedi belki mamayla almıs olsaydı kiloyu derdi bilmiyorm
Celep16 Badevehande masalah kuzum sütünü arttirici bişey kullandinmi benim kızım minnacik sütumun az oldugunu dusunuyorum
Badevehande Celep16 bol su içtim canım bide petibör büskivi ile incirin arttırdığını gördüm hep tatlı yapıp yedim zaten yemek yemiyordum sürekli koşturmadan
Durukizim Ceyyllan Holle isimli bir mamayı kullanıyoruz. Sanırım pek ismi duyulmamış ama gaz açısından da memnun kaldık. Günlük toplam 4 öğün olmak üzere toplam 260 CC mama verdik ama şimdi mamayı toplam 200 CC ye düşürecez
PelinKaraca Durukizim o mamayı doktorumuz bize de önermişti o zaman market mağaza vs satılmıyordu netten sipariş ediliyordu. Kullanmadım o yüzden.
Durukizim Allah evlatlarımızı bize bağışlasın. Sizlerin (6 aylık kız bebeklerin) boy ve kilo kaç? Öğrenebilir miyim
Kekmez Benim ki 30 kiloydu dukan diyeti yaptırıyorum ama olmuyor yani yakında Karatay diyetine geçecez (gelsin linç))) 😂
Durukizim Taze annelere bilgi amaçlı yazıyorum: kızım 13 aylık oldu ve kilosu 11 kg. Tontiş bir kızım olacak diye korkuyordum; ama emeklemeye ve yürümeye başlayınca kilo alımları duruyor 🙂