Kızlar bebeğim 52 günlük oldu. Ama ben iştahtan kesildim. Kimseyle konuşmak istemiyorum sokağa çıkmak istemiyorum bebeğime vakit ayırmak çok zormuş gibi geliyor sürekli ağlıyorum. normalde hep kahkaha atan ben gülmeyi unuttum sanki. Ve bu evliliğime kötü yansıyor. Psikoloğa randevu aldım terapiye gidicem gerekirse ilaç kullanıcam. Bu lohusa depresyonunu ağır geçiren arkadaşlar var mı benim gibi? İlaç kullandınız mı nasıl geçti