iki_prens_annesi_ hep yaptığım hazır pastadan daha güzel ve oldukça pratik pastamı yazayım size. Her yiyen de çok beğenir.
öncelikle sade pasta tabanı. İki parça oluyor ya, o parçaları ortadan ikiye bölün. Yani dört parça olacak elinizde. Dr. oetker Kremşanti ve pasta kreması. Bir kapta ikisini karıştırın. İlk katı hafif sütle ıslatıp kremadan koyduktan sonra doğradığınız çilek, ikinci kata muz, üçüncü kata kivi. En son kat zaten pastanın üstü oluyor. Yine meyvelerle dilediğiniz gibi süsleyin. 3-4 saat beklerse daha güzel oluyor😊