Kızlar merhabalar bebeğimin mama kutusunu fırının üzerinde unutmusum yaklaşık 20 dk ısıya maruz kaldı kullanılabilir mi bebeğe bir zararı olur mu bilginiz var mı????
Bu arada denemelik 30 cc yaptım tadında kokusunda görüntüsünde bir sorun yok sizce ne yapmalıyım?