Kızlar bebeğime idrar tahlili yapılacak Bi defa taktım torba tesadüfmüdür nedir bebeğim çişni yaptı verdik hafif enfeksiyon çıktı kakası bulaşmış olabilir dedi doktor ve tekrar istedi ama takmıyorum şu lanet torbayı ya 10 oldu ya 15 hepsine ya kaka girdi ya da dışına yaptı varmıdır kolay yolu????