Oğlum 9 buçuk aylık hiçbir şekilde ek gıda yemiyo hergün çeşit çeşit kahvaltılar çorbalar püreler hazırlıyorum ama hepsini ya öğürerek geri çıkarıyo yada hiç ağzını bile açmıyo. Ne yapıcam bilmiyorum her yolu deniyorum ısrar etmek de istemiyorum iyice soğumasın diye ama artık napıcağımı şaşırdm. Her öğünümüz eziyet artık. Lütfen bi akıl verin ne yapmalıyım??