Alpis-20 Kızlar geçen gördüm aklım almadı iki baş parmağı da batıyo daha küçücük nasıl geçirebilirim neden olmuş olabilir
Ssultannn Alpis-20 canım doktorumuz el tırnaklarını yuvarlak ayak tırnaklarını düz kes demişti öyle mi kesiyodun
EsofmanliSevketHoca Alpis-20 Baş parmağını içe alıp yumruk yapıyorsa ondan olur bizimkinde öyleydi bir kaç gün zeytinyağı ile sütümden sürdüm geçti şükür ..