Esrakaraca bende bıogaıa kullanıyorum canım doktor tavsıyesı ile cok etkılı bır gaz damlası ama dıgerlerıne gore fıyatı daha fazla 78₺ bı ucretı mevcut ancak yınede doktoruna danısmadan kullanma bısı bence cunku her bebegın durumu farklıdır gaz oranı farklıdır bızımkıne ultrasynla bakılmıs öyle onerılmıstı