Ben de 1 buçuk aydır kullanıyorum bazen normal emziriyorum sorun yaşamıyorum çok şükür büyük rahatlık bence tabi göğse yapışmıyor ama iki parmağınla desteklediginde çocukta tuttuktan sonra sorun olmuyor. Gece takıyorum çıkarmıyorum oğlum onu daha kolay tutuyor diye gün içinde yıkıyorum arada kaynar suyla yıkıyorum mikroplanmasin diye