Masha_ sanmıyorum canım gunde 5 defa yapması normal ruyr duymuştum ki diktoruna da sorarsın bak biz 6 aylığız gece kalkıp hala emiyo kiz siz yeni doğmuş sunuz ben alarm kurup kalkardim yenindogdugumuzda 2 ay öyle yaptım hemşire bana bir ay dese de ve aynı doğum yapmış kilolari ayni olan iki bebgimzii vardı arkadaşım bebeğini gece hic emziremiyo du uykusundan ferargah etmemek için bebeği düşünmüyor du tâbi o ne durumda o çocuk ilk ayds gece kalkamıyorsa bazen açlıktan kan değerleri düşer miş yorgun bitkin olduğu için de kalkamazlarmis hemşere bNa öyle dedi o yüzden emzir dedi gündüz de emdiği sürece sık emzir nyse dediğim gibi k arkadaşımin bebeğiyle Benim bebeğim arasın da 2 kilo vardı ben daha sik emziriyor dum çünkü o da gündüz ağzına hep emzik koyuyor du çocuk hep boş boş emiyo du ben hiç emzik kullanmadım boş emmesine müsade etmedim bunlar Benim yaşadıklarım ben sana illa yap demiyorum senin bileceğin iş kilo da cok iyi değil ama Bebek ilk zamanlar ne kadar toplu olsa vücut direnci iyi olur aşılar da bitkin olmaz diş çıkaracağı zman saten cok yemiyor lar zaten veriyor lar Benim kızımın kilosu vücut direnci iyi olduğu için düşünüyorum bilmiyorum ama benim kızım hic aşılar da ateş yapmadi arkadaşım bebeği o aşıları kaldirmaaz di hep ateş yapardı Benim ki böyle illa çocuğunu emzir demem belki bu anlattıklarım snaa yardımcı olur