Aleyküm selam 29 günlükken yaptırdım çok şükür hiçbir zorlugunu çekmedim bana kalsa ben doğduğunun ertesi günü yaptıracaktim bı daha ki nasip olursa öyle olacak 😃 2 yaşına kadar yapılabiliyor ama ne kadar erken o kadar iyi bence hemde lokal olarak 3 aydan sonra genel anestezi veriliyor diye biliyorum.hayirlisi olsun