Aygul
Sarılık olan çocuklar kakasını yapamıyor diye biliyorum , benim oğlum doğduğunda sarılık olmadı çok şükür hatta günde 5 6 defa kakasını yapıyordu ve aynı şekilde çişinide çok sık yapması gerekiyor . Sık sık uyandırmaya çalış topuğuna vurarak , ablamın oğlu sarılık geçirdi hep uyuyordu ve 9 gün kakasını yapamamıştı doktoru doymadığı için mide boş olduğu için kakasını yapamıyor demişti sonra zaten mama takviyesiyle sarılığı da atlattı çok geçmiş olsun