Sultan44
Aslında kakada mukus oluyor ama şeffaf ve hafif beyaz olunca çok farkedemiyoruz ve zararlı değil. Ama çok fazla mukus bağırsak enfeksiyonu, parazit gibi şeylerin habercisi olabilir. Sulu ve kötü kokuda var diyorsunuz. Ben 2 gün klima açtım bebeğim hasta oldu klima kullanmıyorum o nedenle. Klima vurmayacak biryerde cam kapı açık tutuyorsunuzdur zaten ama belkide klimadan olmuştur. Yinede doktorunuza danışmalısınız. Kaka önemli…