Merhaba arkadaşlar 5 + 10 günlük olduk. Fakat son zamanlarda o kadar çok mızmız ve memnuniyetsizz ki anlatamam gece her 10 dakikada 1 uyanıyoruz uyku deseniz hiç yok ve ayrıca yemiyor içmiyor acaba herkeze mi böyle havalar sıcak diyorum o yüzden mi serın yerde uyutuuorım tutuyorum gun ıcerısınde de bir de bezimizde turuncu bir lekemiz var ıdrarrın da susuz kaldığı için olduğunu söyledi ebemiz ama su vermeye çalışıyorum emzirmeye çalışıyorum ama emzirenmiyorum bu aralar mamayı da böyle normalde bir sefer de yedıgı mamayı üç seferde falan yiyor ne yapacağım bilemedim doktora götüreceğim ama götürmeden bu bezdeki turuncu leke ve buna benzer şikayetleri olan arkadaşlardan deneyimlerini yazmalarını rica ediyorum inşallah önemli bir şey değildir bezdeki turuncu leke biraz korkutuyor ama küçük küçük herkese teşekkür ederim