Yeniann3 aynen benm normalde de pek abur cuburla aram pek yoktur ama canm istedgi zaman yiyorum bi problem yasamadım henüz sadece bir kere oglum 8 günlükken cikolata yemiştm gaz yaptı ama gaz yaptığını yedikten snra bebegm kötü olunca netten baktım o zaman ögrendm suan 5 aylığız ama yiynce rahatsz olmuo artık