asyasare hanimlar kizim 6 ay 9 gunluk. son 1-2 gundur surunmeyi ogrendi. poposunu kaldiriyor dizleri uzerine duruyor ama kollarini dirsekler uzerine duramiyor henuz. kafayi yere gomup popo yukarida surune surune gidiyor oyincagina. emekleme yakinmidir acaba sizinkiler ne kadar sure sonra emekledi ? birde oturma icin bir girisimi yok henuz. ben mama sandalyesinde oturtuyorum tadimlariyaparken 10 dk falan oturuyor one arkaya kendi gidiyir ama desteksiz oturamiyor henuz ve kendi de cabalamiyor oturmak icin
Gzdzeynep asyasare bizimki bir iki ay baya heryere döne döne gitti birden emekledi oturması da 7 aylıkken tam desteksiz oturmaya başladı 9 aylıkken de emekledi
Tgce16 asyasare 9 aylık bebeğim neredeyse 1 aydır sürünüyor şimdi tutunup ayağa kalkmaya başladı hala emekleme yok 😄 her çocuk aynı olmuyor hiç takılma onlar zamanı gelince hepsini yapacaklar 🙏
asyasare Gzdzeynep o zaman daha zamani varmis. gecen hafta kontrolde doktor oturabiliyo mu dedi hayir deyince kaldiril oturtmayi denedi sonrada neyse bir 20 gun icinde oturur deyince endiseye dusurdu beni sanki oturmasi gerekiyomus gibi dusundum. tesekkur ediyorum cevap icin
Gzdzeynep asyasare yok hiç endişelenmeyin her bebek farklı sanırım bizim doktor 9 aya kadar desteksiz oturması gerekiyor demişti öyle hatırlıyorum
asyasare Peki Sblsrgnsn Yoyoyo191218 Ates_mami Makre Tgce16 Zk95 hepinize cok tesekkur ediyorum guzel anneler. demek ki endise edecek bir durum yok her bebegin gelisimi cidden farkli.
delibirhatun Tgce16 sürünmeden önce ne yapıyorlar o süreç nasıl gelişiyor bizimki yüz üstü donuyor sırt üstü dönemiyor çabalıyor gitmek için yüzünü yere gömüyor ama gidemeyince ağlıyor ne kadar sürüyor bu durum her bebek farklı ama insan merak ediyor 😂
Ates_mami asyasare 5 buçukta sizin gibi sürünmeye başladı. Tam 6. Ayda tam olarak emekledi. 6ay16 günlük şuan. Hala desteksiz oturamıyor. Oturmayı da sevmiyor zaten. Emeklerken oyuncağa ulaşıp bir elini yere koyarak hafif oturmaya başladı 2.3 gündür. Ve yine 2.3 gündür Koltuga falan tutunup ayağa kalkıyor. Ve 1.2 adım atıp düşüyor. Adım atmazsa düşmüyor. Herhalde 1 aya sıralamaya başlar. Erken yürüyecek gibi görünüyor. Her çocuk farklı oluyor gerçekten. Büyük oğlum ayağa kalkmaya başladığında 9 aylıktı
Sblsrgnsn asyasare her bebek farkli ilerliyor biz 6 bucuk aylikken surunmeye basladik 2 hafta sonra emekledi birden ama ayni donemde arkadasmin bebegi 1 aya yakin surundu sonra emekledi oturmasi da emeklemeyle ayni doneme denk gelmisti bizim
Peki asyasare benim kızım da 6 ay 20 günlük aynı şekilde popoyu kaldırıyor kafasını gömüyor ama hala sürünemiyor biraz fazla yüzüstü kalınca ağlıyor belki hiç emeklemez babası da ben de emeklememişiz küçükken ama 6 aya girdiğinden itibaren oturabiliyor artık desteksiz sadece arada bir yana devriliyor bir şeylere uzanıp alamadığında sonra yüzüstüne dönüp kalıyor ama hala yüzüstünden sırtüstüne dönemiyor böyle olan var mı ben de bundan endişeleniyorum
Buuse delibirhatun yapamadığından ağlıyodur o çok dikkatini çeken oyuncakları yada nesneleri koyun önüne sürünmeyi keşfedecektir 😂
asyasare delibirhatun kizimda boyleydi yuzunu yere koyup gidemeyince agliyordu. son son bir kac gundur surunmeye bsladi yamuk yamuk gidiyor 😂 onune hep sevdigi oyuncaklaei koyup tesvik etmeye calisiyorum bol bol bende.
Tgce16 delibirhatun bizimki geç döndü ya 7. Aydan sonra bir yöne sadece dönebiliyordu yüzüstü iken sırtüstü dönüyordu sonra tam dönmeye başladı derken işte adam akıllı dönmesi yine 1 ayı rahat buldu 😄 ilk disimizde bu 8. Ay içinde çıktı
Sedaahmet asyasare benim oğlum 5 aylikken sürünüyordu. 11,5 aylikken yürüdü. 13 aylik oldugunda emeklemeye başladi 😂😂😂😂 bizim ki ters çalışıyor biraz. Yürüdükten sonra emeklemeyi ögrendi 😂 şuan 15 aylik, hala emekleyerek gider ara sıra. 😂
Deletedmom388 asyasare Kızım 11aylık olacak hala emeklemiyor ama tutunup kalkmaya çalışıyor.Sanırım emeklemeden yürüyecek.7.ayın sonuna doğru da desteksiz oturdu🌸