Kızlar merhaba 5 ay 15 günlüğüz 3 gündür oğlum çok değişti.bu aya kadar sıkıntısız bir bebektik çok şükür gaz sancımız az oldu emmeden emmeye ağlardı felan.3 Gündür beni mahvetti sürekli ağlıyor kucağa alınca kahkaha atıyor kapıdan çıkıyorum ağlıyor yere koyuyorum ağlıyor oyuncaklarını veriyorum az fazla 5 dk oynuyor.lavoboya bile gidemez oldum. Önceden emzirince kendi uyurdu şimdi uyuturken apartmanı yıkıyor.emmeyi itekliyor çıldıracağım bi akıl verin 😭