Gulsah-R bebeğim parmak ucuna basarak yürümekte ,bebeğim henüz 14aylık ,bu sorunu yaşayan var mı yaşadıysanız ne yaptınız bilgilendirirseniz sevinirim
Koalammm Gulsah-R Gün içinde evde bir iki saat ayakkabı giydiriyorum bayağı düzeldi unutuyo gibi yani. Sizin bebiş yürümeye başladı mı
sehribannn Gulsah-R bizim burda komşumuzun 5 6 yaşlarında kızı car oda parmak uçlarında yürüyor damar çekilmesi gibi bisey söylemişlerdi bir kaç daha düzelmezse doktora götürün bence belki daha yeni olduğundan normaldir sizinki
Cin Pnck nokta atışı👍🏻 Gulsah-R anne bebek yogası veya erken jimlastik ile kas kullanımını arttırarak yeretam basmasını sağlayabilirsiniz. Genellikle kasları yanlış kullanmayı öğrenmelerinden dolayı gerçekleşiyor bu durum. Az çok malesef fark etmiyor tek seferde bile öğrenebiliyor kimi çocuk. Kimi çocuk da ne kadar yanlış kullanırsa kullansın öğrenme tamamlanmadığından hiç etkilenmiyor. Ve yanlış öğrenilmiş maalesef zor çözümleniyor. Bu yüzden kası hissederek öğrenmesi gerekiyor.