Feriha sarılık yzunden lohusalık zehir gibi geçti ama keşke hiç takmasaymisim çünkü uzayan sarilikti ve 3aya yakın sürdü ah ah neler çektim o ara meme reddi felan oldu hatırlamak istemiyorum hiç. Ama canım sana tavsiyem kafama takma geçiyor inan. Ve Dr bize 10gunden sonra tehlikesi kalmıyor demişti . Bebeğini bol bol besle kakasını yaptıkça azalacak