Zbyddgl Oğlum 10 aylık süpürgeyi çalıştırınca deli gibi ağlıyo evide süpürmem lazım napcam bilmiyorum ya
Zbyddgl Demirac19 kucağıma alıyorum dans ediyoruz felan yok yine çığlık çığlığa ağlıyo ve o günü hep ağlıyo mızmızlanıyo
Demirac19 Zbyddgl kıyamam benim oğlumda öyleydi ama dediğim gibi zamanla alışıyor uyuduğunda kapıyı örtseniz uyanırmı aslında süpürge sesi az olunca rahatlatması lazım