Seda1706 Hayal123 ben kullandım canım memnundum ama beveğim tadını pek sevmedi sanırım yarım yarım içiyodu değiştirdik gazına iyi gelmişti ama
Hayal123 Seda1706 pütür pütür oluyordu değil mi sizinde cozunmuyo gibi.. benim kızımda sevmedi oynayıp duruyo diliyle biberonla.. kaç günde etki etmeye başladı acaba.. çok gazliyiz biz🤦🏼♀️
Seda1706 Hayal123 yok canım gayet duru oluyodu.. İnşallh sever bende gazı bitti artık bide sevmiyo diye değiştirdim ama sanki yine gazı oluyo gibi hemen etkisini görmüştük
Ebru4050 Hayal123 aynen bende de öyle yapıyor su pütür pütür birde çok zor çözülüyor hatta emzikte kalıyor pütücukleri