Tulay Doğum yapalı 17 ay oldu ve ben hala adet olamadım. Bu durumu yasayan varmı. Hastalık var diye doktora da gitmeye korkuyorum. Ama iyice rahatsız olmaya başladım bu durumdan. Bu durumu yasayan varsa yazarsa çok memnun olurum sevgiler
Mrs_Mert Tulay Biraz uzun bi süre olmuş. 1 1,5 sene normaldi sanırım ama sizin o da geçmiş. Bi doktora görünün bence içiniz rahat etsin
RN06062020 Tulay stres yaptıkça adetin gecikir adetin geciktikçe stresin de artar kendini rahatlat bir doktora görün için rahatlar herşey yoluna girer inşallah 😇
Minejjan 10 ay sonra oldum Allah’ım ben kilo vermeye çalıştıkca gitmiyormus meğer şişlikmiş bir anda iki kilo verdim resmen . Mutlaka doktora basvurulmali ben bile gidecektim ki sizin baya olmuş..