Nurhira61 Ben olalı 5 sene oldu İstanbul’da KBB doktoruna oldm Hasan Hüseyin Ceylan sanırım 3 bin tl vermiştim.
Burnumda et vardı
İçten kemik eğriliği vardı
bunları olmuşken estetik de oldm cok memnunummm🥰
Her insanın değişiyor iyileime süresi.
Benmmhiç morarma,kararma olmadı. Arnica jel kullandm morarmaya karşı.
- gün silikon tamponu cıkarıp minik bant takmışlardı. Bant da 7. gün cıkmıştı.
İlk günden sonra normal hayatına dönüyorsun ama başını cok eğmemen gerek baş dönmemesi için.
Şişliği bir kaç gafta sürdü.
Ama burun şeklinin oturması 6-12 ayı buluyor tam anlamıyla