Zeynepink bunu bir süreç olarak görün. En önemliside siz stres yapmayın çünkü geçiyor. Eğer ağlamıyorsa herhangi bir sıkıntısı yoksa uyuyacaktır . Dünyaya size daha yeni yeni alışıyor. Sevdiği pozisyonları deneyin. Benim omuzumda uyurdu mesela. Yatağına bıraktığımda uyanırdı😂 yada en fazla 10 dk uyur uyanırdı. Sırf biraz uyusun diye 2 saat boyunca omuzumda tuttuğumda oldu , kucağımı yatak olarak kullandığıda oldu 😬 annelik iştw 😂 Sizin için biraz yoruvu olabilri fakat geçiyo emin olun . Benimki kısa sürdü hala mızmızlandığı oluyor ama o günlere oranla uyku süresini epey uzattık.