Kubraklc Nalanylmz ben de cok cok karsiydim hatta alanlara laf yapiyodum taki yaramaz bir bebek sahibi olana kadar valla iyi oluyo bazen😁 surekli tabiki degil ama acele isin olunca koymakta cok zararimiz olmaz bnnm dayim dokt o ble cok abartmayin dedi kendi cocuklari hep yuretrce buyudu alin boswerin 5 dk 10 dk birsey olmuyo cnm
Mom9 Nalanylmz ayak ayarının doğru yapıldığı ve çok üzerinde tutmadığınız sürece sakıncası olduğunu düşünmüyorum. Ben 2aydır kullanıyorum baya hareketlenmesini sağladı. Sırt kasları gelişti. Normalinde ne emekleme ne sürünme vardı. Yapmaya başladı
mom0989 Nalanylmz bizim de doktorumuz önermedi ama 2 dk dahi su içmeye ya da yanından ayrılamaz oldum. Yürüteç aldım başlarda 5-10 dk biniyordu çokta gidemiyordu şu son 1-2 haftadır evi talan ediyor elinin yetiştiği her yere uzanıyor yemek hazırlarken vs hayat kurtarıcı. Kızımın hareketleri de hızlandı. Bence boy ayarını güzel ayarlayınca çokta sorun olmuyor.
canparcam123 Nalanylmz benim çocuklarım binmiyor sevmiyorlar doktorda erkek çocuğu için pek önermiyor olursa da çok uzun süre kullanmayı tavsiye etmiyorlar..parmak uçlarına basarak yürüyor lar
Deletedmom276 Nalanylmz 14 aylık olacak oğlum hiç kullanmadık. Hem zararlı kemik gelişimi için hem de tehlikeli. Onun yerine kanguru ve mama sandalyesini kullandık.
aybukemom Nalanylmz 6 ay 8 günlük ani bir kararla almaya karsr verdşm y😂çok koymayacaksın içine sabahtan akşama kadar şöinde dursa zararlı tabi
Nalanylmz Benimki de çok hareketli 5.5 aylık olduk su içmeye bile gidemiyorum yemek yapmak imkansız hal aldi zaten asla yalnız kalmıyor kanguruyuda sevmedi en azından yemek yaparken yada bir iş yaprken yürüteç de tutmak iyi olur diye düşündüm