serebro 3 aylık oğlum var. Bugün altını alırken bezinde ve pipisinin ucunda şeffaf ve kahverengi kristal gibi birşeyler farkettim. Nedir bu başına gelen var mı?? Pazartesi doktora götürürüm ama sizinde fikrinizi almak istedim????🥵
Asilinnnannesi serebro canım bilmiyorum ama bezin içindeki parçacıklardan olabilir mi aklıma o geldi okuyunca
canparcam123 serebro idrar yaparken ağlama var mı? Benim oğlumda taş vardı çok ağlardı hiç durmazdı çok huysuz du
ozgeozturk serebro Bazı pişik kremleri olduğumun pipisinde aynı şeyi yapıyor.Kristal bir görüntü.Kremden kaynaklı bizim.
serebro Muhammedyusuf doktorun izniyle arada veriyorum ama her gün değil çok terleyip su kaybettiğinde 2 çay kaşığı falan
serebro canparcam123 1-2 gündür huysuz ama idrara mı bağlı nasıl anlarım bilemiyorum sözde birde atak haftasıymış
canparcam123 serebro bizde kusma vardı ağlamalar çok kötü ağlıyordu sesi kısılıyordu artık 7tane taş cıktı oğlum 3aylıktı çok zor berbat bir dönemdi
serebro canparcam123 yok hayır öyle aşırı ağlaması yada kusması yok. Çok geçmiş olsun bende ondan şüphelendim