20 aylık kızım var 3 aydır kabızlık sorunuyla uğraşıyoruz 2 doktora götürdük krem ilaç verdi gönderdi en son özel doktora götürdük makat çatlağı var dedi. Verdiği kremlerle 1 ay poposu kanamadı ama dün yine kanadı. Kızım canı yandığı için kakasını yapmayıp tutuyor ve kabız oluyor. Hiç bir şekilde şurup içmiyor. Bunun başka bi çaresi yolu var mı? Bilenler yardim edebilir mi? Bağırsaklarına hiç bakılmadı bu arada.