Uccocukannesi 4 .ay aşısı yapıldı dün oğluma hemsireye sprmayı unuttum oda bişey demedi banyo yaptırabilirmiyim
Deletedmom297 Uccocukannesi Dün yapildiysa bugun yaptirabilirsiniz. Ama isterseniz 1 gun daha bekleyin garanti oolsun. Ben her asidan somra 2 gun yaptirmiyorum.
elaif Uccocukannesi aşı bölgesine çok müdehale etmeden yaptırabilirsiniz. 2.ayda vurulan verem aşısında banyo yaptırılmıyor sadece. Ama içiniz rahat etmezse 1 gün bekleyin
Balteknem Uccocukannesi canim ben yaptirdim ebe yapiliyo dedi zaten aksamina atesi cikti bekci oldum basinda ins atesi cikmaz