Dilara4545 Merhaba. Anneler oğlum 21 aylık 1 yaşında. Emmeyi bıraktı ama. Bnm çok. Az. Daha. Sütüm var geliyor ne zaman. Kesilir. Bilen var mı acaba
Mommyshark Dilara4545 Benim de çook uzun süre yani 7 ay kadar gelmeye devam etti asla sıkmayın bir de en fazla 3 ayda kesilmesi lazımmış kesilmezse dr hormon ilacı veriyormuş ben bilemedim gerçi bir sağlık problemim olmadı ama yine de kadın doğuma gitmelisiniz 😕