Blge28 idrar yaparken yanma hissi kaşıntı pişik hissi gibi seylerde iltihaplanma riski olabiliyo , sahsen ben kasinti ve hafif idrarda yanma hissetmistim iltihap olusmustu icerde antibiyotikle gecmisti, batikon kullansan daha iyi olur .
Ben kuru kalsin diye her lavabodan sonra kurutma makinesiyle hava yapiyodum öyle daha cabuk iyilesiyor