Eminayaz merhaba, bende de aynı durum vardı. Yani tam kapatmamıştı ama çok yakındı. Bu nedenle sezeryan oldum hatta. Plesentanın yeri her an değişebilir, düzelebilir demişti doktorum. Sakin olun öncelikle. Umarım bir sorun yaşamazsınız. Allah bebeğinizi sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin