Selamlar herkese ;
Bebeğim dogdugundan beri annemdeyiz 2.5 aylık olduk.Ancak yakın zamanda evimize gececeğiz.anneminde desteğiyle sağım yapmak kolaydı en azından ben sağım yapıyorken bebeğimi o oyalıyor.
Eve gectiğimizde hem bebek hem ev işi hemde sağım nasıl olacak kara kara düşünmeye basladım🥺
Ne kadar süreyle süt sağıyorsun kızlar ve hangi arada acaba😊 günü nasıl planlıyorsunuz ? Kaç dk süt sağlıyorsunuz tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi😊