Melisakyol Merhaba sevgili annelerr 🤗 bebişlerinizle dışarı çıktığınızda yada denize gittiğinizde mamalarınızı nasıl saklıyorsunuz bozulmaması için ? Nasıl mamalar tercih ediyorsunuz
VERA19 Melisakyol Dışarı çıkarken termos ve mamayı yanıma alıyorum kutusuyla.Gittiğim yerde yapıp içiriyorum beklemiş olmuyor böylece mama😌