Selin648 canım ben 10 günlükken biogaia ya başladım zaten eczaneci yazmıştı günde 5 damla diye o damladan korkma kızım şimdi 2 aylık bazen 6 damla da veriyorum. kimyon, rezene yi de doğum yaptım 2.gün Evime geldim içmeye başladım. Ben izmirliyim antepe gelin geldim ve burda yaşıyorum. Antepliler bilir kimyondan ve rezeneden birer çay bardağı yaparım rezeneyi kendim içerim kimyondan 3 çay kaşığı kızıma veririm diğer geri kalanı ben içerim. Çok sancısı olup ağlamadı şimdiye kadar çok şükür ağladığı günlerde ise hemen peryavşanı otu var onu demlerim aynı 3 kaşık kendisine verir diğer kalanı kendim içerim internetten araştırabilirsin acıyavşan otu diye de geçer.