ayyuzluannesi Kizlar bebeğim bir aylik. Bu aralar cok kabız oluyor. Kıyamıyorum bir doktor arkadaşım zeytinyağı verebilirsin demişti ama tereddüt ettim . Vereniniz oldu mu hiç? Problem oluyor mu?
Alim7189 ayyuzluannesi bende vermiştim ama mamasını yda sütüne kat ver canim direk verince boğazına yapışabilir aklında bulunsun
Serenty ayyuzluannesi ben kar zarar oranına bakıyorum bebeğim çok ağlıyor acı çekiyor ise veririm. Diğer türlü su bile vermek yasak yani verilmese daha iyi .
Esilamm1 ayyuzluannesi canım verebilirsin bir çay kaşıgı bende çok verdim hatta şimdi her mamasına koyuyorum diyebilirim kızım 3 aylık
Alim7189 ayyuzluannesi şuan 4 ay 12 günlük canım. Ama kabızlık problemimiz çok olduğu için doktorumuza.danisip 1aylikkeb falanda verdim zeytinyağ ama hakiki olması lazm
Esilamm1 ayyuzluannesi ama günde 1 kaşık tan fazla verme canım verdikten sonra yanında dur biraz tıkanmasın yada verdikten sonra kaldırın biraz dik dursun
Mommy_ ayyuzluannesi Bi dönem kaka yapmakta zorlandığı için ben de vermiştim. Tek önerim direk yağı vermeyin yoğun olduğu için yutamayabilir. Varsa sütünüzü biraz sağıp içine karıştırabilirsiniz, yoksa mamasına koyabilirsiniz. Günlük bir çay kaşığını geçmemeli.
Dogavesultan ayyuzluannesi bizede doktorumuz söyledi mamasının içine 1 çay kaşığı koy dedi küvezdeki bebekler rahat kaka yapabilsin diye koyuyorlarmış zeytinyağının hiçbi zararı yok dedi sadece mamasının içine veya anne sütünün içine koy dedi direkt çay kaşığıyla verme boğazı yanar dedi
Elif2302 ayyuzluannesi ikiz bebeklerim 32 haftalık doğdular yoğun bakımda bizden zeytinyağı istemişlerdi mamalarına katıyolardı çıktıktan sonra bende evde devam ettim kabızlık sorunu yaşamadık çok şükür.Şimdi ise çorbalarında kullanıyorum
hilaliii ayyuzluannesi bizimde doktorumuz 1 çay kaşığı verebilirsin bağırsaklarını yumuşatır demişti ben verdim hiçbir sorun olmadı kakasını rahat yaptı. Ben popo deliğinin kenarlarına da sürüyorum iyi geliyor